LS-120 (A:drive) a RedHat

Robert Komanec komanec na pcKolarik.umel.fee.vutbr.cz
Pondělí Říjen 27 12:10:21 CET 1997

Mam Pentium se SCSI HDD a CD, ale hlavne s ATAPI LS-120 (A:drive).
To je v podstate 120 MB _disketa_, ktera je m.j. bootovatelna a
kompatibilni s obvyklou 3,5".

RedHat nepodporuje tento hw, nicmene nekde v news jsem zahledl,
ze by to melo fungovat. V DOSu to krasne funguje.

Bootovaci img disketa prosla, ale pro ftp instalaci je potreba druha, supp.img.
Ten hloupy instal ji neumi najit!
On ji totiz hleda na fd0 (ktere neexistuje), misto na hda.

Muze mi nekdo poradit, jak ukecat instalacni program RedHat (4.2 ci 4.9),
aby hledat druhou disketu na /dev/hda misto na /dev/fd0?

(Nejvtipnejsi na tom je, ze on pri bootovani dokonce prohlasi, ze tam zadne fd0
neni, a ze nasel LS-120!)

Diky
komanec na umel.fee.vutbr.cz