Alpha processor

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Říjen 27 15:47:40 CET 1997

V knizce "Pouzivame Linux" (Running Linux) se psalo neco o tom, ze je nekde
mozno poridit samotne motherboardy s Alpha processorem, takze je mozne
se relativne levne doma postavit Alpha-server stejne jednodusse jako
normalni PC s Intelem ci AMD. Zkousel to u nas nekdo? Kde se takove MB
daji sehnat, primo u Digitalu? Tam asi tezko. Zhruba za kolik?

Jeste na okraj jsem se chtel zeptat, jestli a jak na Alphe funguje dosemu
pripadne wine atd. To ta Alpha emuluje instrukce Intelu?

Petr Herman