Alpha processor

Pondělí Říjen 27 19:13:32 CET 1997

On Mon, 27 Oct 1997, Petr Herman wrote:

> Jeste na okraj jsem se chtel zeptat, jestli a jak na Alphe funguje dosemu
> pripadne wine atd. To ta Alpha emuluje instrukce Intelu?

Je pravda, ze Digitalove vypustili cosi, co umi behat intelske linuxove
binarky na alphovem linuxu. (Neco jako ten FXkdovico pro NT, ale jmeno
je nejake dost jine, snad em86.) Ale obavam se, ze tam emulace nebude az
tak dokonala, aby umela ty zvrhlosti, co dosemu a wine pouzivaji. Specialne
dosemu, wine (sam tez zkompilovany pro i*86) by _mozna_ chodil.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)