seriova tiskarna podruhe

Dzon dzon na writeme.com
Středa Říjen 29 17:24:43 CET 1997

Hoj,
tak se mi skoro povedlo rozbehat $subj. Musel jsem ji prepnout do Xon/Xoff
komunikace. :-(
Dotaz: Da se v Linuxu zprovoznit handshaking tzv. hardwarovy, tj. pres
DTR? Proc to chci? V Xon/Xoff mi vypadavaj pismenka :-c
V DOSu to vali na DTR v pohode, na Xon/Xoff taky vypadavaj :-(
Jak to mam udelat? Zatim je stav stejny, tj. zda se ze Linux vidi 'porad
prazdny buffer', neboli vytiskne se mi pouze tolik kolik se vejde do
bufferu, zbytek profici mimo [pri dostatecne malych souborech]
Kam mam naprit pozornost? v manu k stty jsem nic nenasel
D~

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon