LS-120 (A:drive) a RedHat

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Říjen 29 15:46:16 CET 1997

On Mon, 27 Oct 1997, Ostrihon Patrik wrote:

> 	Kernel 2.0.31 ho uz podporuje.

To nestaci, musi sa presvedcit instalacny program, aby hladal disketu na
zariadeni, kde je to LS-120. Instalacny program si pri instalacii vytvara
zariadenie podla potreby dynamicky. Ja by som sa pozrel do zdrojakov
instalacnych diskiet a skusil to upravit.
(Ak to bude fungovat, poslat to do RedHatu, urcite sa potesia.) :-)

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones