Linux a prace

Majo Danisek majo na intersys.sk
Čtvrtek Říjen 30 10:50:00 CET 1997

Wabi pouzivam uz asi rok a mozem potvrdit
ze je to spolahliva aplikacia.... Instalacia je jednoducha - spusti sa instalacny
skript ktory nainstaluje emulator. POZOR !!! Je nutne doinstalovat Windoze,
preoze dist. ich neobsahuje.
BTW robim vo firme ktora zastupuje Calderu na Slovensku a info o Caldere a
Wabi najdete na http://www.intersys.sk/caldera

Majo.

Majo Danisek
Internet Systems s.r.o.