CZ klavesnice KORDINATOR a jeste neco k gcc

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:40:01 CET 1997

Ahoj!

> No tak s tim bych velmi nesouhlasil. Prepnuti klavesnice mu byt
> proveditelne rychle, aby to nezdrzovalo. Pro to jsou idelani

Podle me se klavesnice maji prepinat jednou za uhersky rok, a to jenom
ve chvili kdy ke klavesnici prijde jiny uzivatel (a radsi ani tehdy
ne), ale k tomu vas asi neukecam...

> kombinace typu ctrl+shift, shift+shift, capslock a podobne. Stisknuti
> ctrl+alt+p neni zrovna rychle a snadne. Kde jsou shifty si pamatuje
> kazdy, ale P bude asi chvili hledat.

Jde o to ze shift-shift ma jasne definovano co ma
delat. ('NIC'). (A mnoho lidi na to docela spoleha (ja)) ctrl-alt-P ma
mimochodem taky jasne definovano co ma delat (^[^p). U ctrl-shift-P to
tak jasny neni, zadny ^P neexistuje.

> A jeste bych si dovolil jednu vec. Upgradnul jsem vsechno, co bylo
> potreba pro preklad jadra 2.1.59, kromne automount, ktery nepouzivam
> a pri prekladu jadra vypinam. Vse se zda byt OK, az na to, ze nemuzu
> prelozit ani jadro, ani mysql, ani php/fi, ve vsech pripadech to
> skonci touhle hlaskou:
>
> generic.c:37: warning: initialization from incompatible pointer type
> generic.c:103: conflicting types for `proc_file_read'
>
> tohle je napr. pri prekladu jadra, jinde to spadne v jinem file, ale
> pokazde bezprostedne predtim zahlasi to s tim pointrem.
> [...]

Jak vypada /usr/include/{asm,linux}? Maji to byt symlinky do
/usr/src/linux/include/...

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+