seriova tiskarna...

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Říjen 30 12:21:09 CET 1997

[omlouvam se za to odsazeni... to mate vsichni bloknuty hotmail?? :-/]

              >tedy HW handshake. Lze to delat treba v input filtru. LPRng
myslim
              >ma primo v printcapu moznost nastavit RTS/CTS.

              Obavam se ze tudy cesta nevede, proto taky otravuju v
konferenci.
              1/ tohle bylo to prvni co jsem zkousel.
              2/ v manualu k tiskarne se pise: [ne doslova]
              Tiskarna zvlada 3 protokoly prenosu:
              a/ xon/xoff duplex, pouzita vedeni zem, TxD/RxD, RxD/TxD
              b/ xon/xoff poloduplex, vedeni viz a/ plus CTS/RTS, RTS/CTS
              c/ _protokol_DTR - vedeni RXD/TXD A DTR/DSR!!! a TOHLE
potrebuju
              rozjet v Linuxu a nechapu proc to nejede, vzdyt port pri
shozenem
              DataSetReady by vubec nemel mit moznost vysilat!!!

              Dik

 [kdybych ted placal hlouposti, oprav me plz, tu tiskarnu potrebuju
              --- jinak bych musel pokazdy bootit DOS :-/]
              --
                                                         -Dzon

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com