CZ klavesnice KORDINATOR a jeste neco k gcc

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 12:15:58 CET 1997

AhoJ!

> Neukecate, ale to nevadi, respektuji, ze to jde bez prepinani a je
> ciste mou veci, ze pisu cesky radeji na ceske klavesnici a anglicky
> na anglicke. Prepinani by melo byt unifikovane a proto bych byl pro,
> aby to byla kombinace vyhovujici jak tem, co pisou @ ctrl+alt+v, tak
> tem, co jako ja radeji prepnou klavsenici.

Souhlasim... V dosu se klavesnice prepinali ctrl-alt-F1 etc. To pouzit
nemuzem. Pause je pro caste prepinani moc daleko. Do shift-shift,
ctrl-ctrl a alt-alt si lide radi klepou. Ctrl-Capslock?

> No priznam se, ze definici terminalu neznam, takze jsem nevedel, ze
> je norma rikajici, ze shift shift nic nedela, mel jsem za to, ze se
> jedna o stejny pripad jako ^P.

Ne, zadna takova norma asi neexistuje. A mas pravdu ze to je podobny
pripad jako shift ctrl P... Jenze shift-shift si mnozi lide proste
mackaji omylem. Zmacknout omylem shift ctrl p je o dost min
pravdepodobny.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+