Benchmark testy

Čtvrtek Říjen 30 12:32:01 CET 1997

derfinak na hron.fei.tuke.sk (Derfinak Jan) writes:

> Mal som moznost spustit benchmark BYTE na inteli, alfe a sparcu. Mozno budu
> niekoho zaujimat vysledky. Mna osobne prekvapil debakel Solarisu. (Mensi
> celkovy index ako P75 s linuxom).

Mam jen nekolik technickych poznamek:

1. Predpokladam, ze frekvenci UltraSPARCu neuvadite, protoze se Vam ji
nepodarilo zjistit. Vypisuje ji prikaz "/usr/sbin/psrinfo -v".

2. Je potreba uvadet, ktere kompilatory byly pouzity a s jakymi
kompilacnimi volbami, pripadne odkazat na zdroj jiz zkompilovanych
programu. Setkal jsem se s programy, kde "cc -fast" od SunSoftu
produkoval o 50% rychlejsi kod nez "gcc -O2" (na UltraSPARCu; na
ne-UltraSPARCu to bylo srovnatelne).

Jinak je potreba se smirit s tim, ze chci-li pracovni stanici, pak PC
s 200 MHz Pentium Pro a Linuxem je nejen levnejsi, ale v nekterych
pripadech i rychlejsi nez Ultra-1 (167 MHz). Rada lidi si to stale
jeste neuvedomuje.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR