Kernel 2.1.60 a podpora Unicode v jadru ?

Čtvrtek Říjen 30 18:30:50 CET 1997

On Thu, 30 Oct 1997, Jaromir Dolecek wrote:

> Ve Svete namodro jsem cetl nejaky clanek, kde tvrdili, ze se dela
> na nejakem experimentalnim jadru 2.1.60, kde by mela byt (jako prvni
> mezi Unixy ;-) podpora Unicode v jadru nebo co. Uz si to ani poradne
> nepamatuju, prislo mi to jako poradny nesmysl. Hlavne to, ze by se kernel
> zajimal o takovou hloupost jako je kodovani znaku v aplikacich.

protoze si prilis mnoho lidi preje, aby to cetlo/zapisovalo filesystemy
vymyslene firmou Microsoft, ktera je takovymi vecmi posedla (jenom cekam,
kdy se Office stane soucasti wokenniho kernelu :> )

(ne ze bych mel neco proti nabodenickovanym nazvum souboru--jednou jsem
jednoho zaryteho dosistu temer smrtelne sokoval vytvorenim souboru, jehoz
nazev byla ceska veta o asi peti slovech vcetne diakritiky--ale myslim
si, ze chceme-li nejake globalni reseni, tak treba UTF8 je jednodussi a
spolehlivejsi nez nejake prekodovavani sem a tam a pritom neni o moc
"nekompatibilnejsi")

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)