NSM Jukebox

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Čtvrtek Říjen 30 19:52:19 CET 1997

Michael ARBET wrote:

> Ma prosim Vas niekto skusenosti so $SUBJ? S firmou, ktora nam to dodala
> je tazky dohovor, software k tomu pre WNT je na 2 veci a unix preds len
> lepsi zvladam.
>
> dakujem.

Pokud je mi znamo, zmineny jukebox je klasicky CD-ROM jukebox. Pokud k
nemu chcete drivery, neco by melo byt v
ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/patches/scsi, nebo tak nejak. Pokud jde o
software - slysel jsem o jakemsi komercnim softwaru pro linux (link je na
www.linux.org, ta firma se tusim jmenuje PSO), ktery by mel mit moznost
pripojit CD-ROM jukebox jako filesystem. Pokud chcete nejaky software pro
NT/Unix(ne Linux), muzete mi napsat, vim jeste o jinem software, bohuzel
komercnim(mimochodem, jaky pouzivate software pro NT?) Druha moznost je,
ze pockat zhruba tak nejmene jeden mesic, kdy by se mi mohlo podarit uvest
do nejake stabilni verze program, ktery by mel umoznit pripojeni
jakehokoliv jukeboxu(IDE, SCSI, a ty potvory s vice LUNama) k Linuxu jako
NFS filesystem(Read only). Myslim ze to pro Linux dam jako free software.
Jinak jsem pro jukeboxy nasel jakysi software od FermiLabs, ale tusim ze
to je pouze jakysi manager jukeboxu.

Ondrej