timezone

Pátek Říjen 31 02:39:55 CET 1997

On Fri, 31 Oct 1997, Jacek Kopecky wrote:

>  Dobry den.
>  Mam asi dva mesice RedHat Linux 4.2, a jen po tuto dobu jsem spravce
> nejakeho unixu, takze zatim nevim vse. 8-)
>  Muj linux ma nejak divne nastavenou timezone, nebo spis nenastavenou, takze
> date vypisuje :
>
> Thu Oct 30 19:42:11     1997
>
> Jak mam timezone nastavit? Nenasel jsem to nikde v dokumentaci...  8-(

Jako root musite dat prikaz timeconfig, vybehne menu, tam se vybere
Europe/Prague, nezaskrtne se "Hardware clock set to GMT" a odklepne
se OK. Pak by prikaz date mel psat neco takoveho:

Fri Oct 31 03:35:21 MET 1997

Umi si to pak i samo spravne prepinat zimni a letni cas. Je mozne ze
odpurci RedHatu budou to krasne menu povazovat za naprostou zmekcilost,
ale to je jejich vec. Me se to libi. :-)

Leos Bitto