console na ttyS1

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Pátek Říjen 31 07:25:02 CET 1997

Petr Snajdr wrote:

> Jo, jde. Prakticky vyzkouseno.
> U jadra 2.0.x chce prepsat trochu zdrojaky.
> resp. takto

   Prominte, muzete mi upresnit o cem je tato diskuze ?
Mam pocit, ze jde v principu o dve ruzne veci.
   Prvni je, zda je mozno PC
nabootovat bez graficke karty. Tady je treba, aby BIOS (!!!) umoznoval
volbu "nezastavovat na zadne chybe". Jinak neprojde zakladni start PC.
   Druha vec je, nakolik potom Linuxu vadi, ze neni graficka karta.
Provozuji experimentalni server, u ktereho neni ani graficka karta ani
klavesnice. Bezela tam jadra 1.0.30,2.0.0, nyni 2.0.30, vzdy bez
jakychkoliv
uprav.
   Konfiguruji dalkove telnetem, vzdy bez problemu. Pouze v pripade,
kdyz se mi povede takova sikovna zmena konfigurace, ze Linux nenabehne
pripojim klavesnici a video. Pokud jste trocu zkusenejsi Linuxista, neni
tento
problem prilis vazny.
   Ano, porusuji zakladni pravidlo bezpecnosti a prihlasuji se z remote
terminalu
jako root. To je ale moje riziko. Potom je to otazka nikoliv jadra ale
instalace.
Slackware umoznuje remote login pro root default, v Redhat je treba
zmenit.

                                                            Babicky.