Kernel 2.1.60 a podpora Unicode v jadru ?

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pátek Říjen 31 08:21:24 CET 1997

Pane kolego. Obavam se, ze vase vlastni schopnost cist mezi radky je
vetsi, nez myslet. Skutecnost je takova, jak je popsano ve zminovanem
clanku, totiz ze byla pridana podpora NLS a UNICODE v ramci JMEN SOUBORU
zatim pro filesystemy FAT a ISO9660 s Joliet rozsirenim.
Nikde tam neni tvrzeno, ze je to jako prvni mezi unixy a naopak je tam
receno, ze se nejedna o prevod ani o podporu pro OBSAH souboru, ale pro
jejich jmena.
Pokud neverite, tak vam doporucuji studium zdrojaku kernelu 2.1.61.
Postaci i patch-2.1.61.gz, nebot v tom se toto zavadi.

S pozdravem
                         Robi