ssh agent forwarding

Pátek Říjen 31 09:50:09 CET 1997

On Thu, 30 Oct 1997, Leo Hadacz wrote:

> nainstaloval jsem si na server ssh verze 1.2.20 z distribude redhat-4.2
> (release 4i). Mam zapnuteho agenta, ale kdyz se na ten server prihlasim,

tak primo v "distribuci redhat-4.2" bylo asi tezko nejake ssh :)

> vypise se hlaska
>
> Warning: Remote host denied authentication agent forwarding.

pokud vim, tak se to da zakazat v .ssh/authorized_keys pomoci
opsny no-agent-forwarding

dale to muze nastat, pokud se na druhe strane nepodari ten forwarding
inicializovat

a nakonec se to stava, kdyz nejak nesedi verze klienta & serveru

doporucuji pouzit ssh/slogin -v a prozkoumat, co to pise
(coz je obecna rada pro situace, kdy ssh nedela to, co bychom si prali)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)