hlasky od kernelu 2.0.31

Pátek Říjen 31 14:57:43 CET 1997

On Fri, 31 Oct 1997, Jan Polak wrote:

> Tak jsem ho zkusil nabootovat z diskety a pustil na ten disk fsck.
> Tentokrat neco nasel a opravil. Chvili to bezelo O.K. ale za chvili se
> zase
> objevily hlasky : Inode i_mmap ring corrupted
> Znovu fsck - oprava hda1 - O.K.
> Ted to uz asi 3 hodiny bezi O.K. Ale!?
>
> Rekl bych , ze ten disk brzy "chcipne".

mozna chcipe neco jineho nez disk, protoze tak hlaska o corruptovanem
ringu nevypada jako neco, co je zpusobeno diskem

bud je to projev bugu v 2.0.31 nebo nejaka zavada smerem k ulozeni
dat v RAMce (bud je primo blba RAMka, nebo je to nejaka kolize na sbernici
nebo cert vi, co--kdo muze za to, ze polovina pisicek jsou sunty? :> )

pokud to 2.0.x, x < 31 nedelalo a potreboval bych, aby to nutne fungovalo,
tak bych downgradnul; kdybych mel naladu na experimenty, tak bych zkousel
jeden pre-31 patch po druhem, abych nasel ten, kde to zacne delat atd..
(ten postup Linus pekne popisuje v nejakem kernelovem README, u nas
je jeho optimalni forma znama jako "metoda puleni kodu")

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)