rozliseni 132x50

Vladislav Tvary>ek l-twada na usa.net
Pátek Říjen 31 11:44:09 CET 1997

Leos Bitto wrote:

> Zjisti si cislo toho videomodu 132x50 v DOSu.Pak si precti soubor
> Documentation/svga.txt od jadra. A pokud budes uspesny, mailni vysledek
> Martinu Maresovi <mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz> at to prida do novych
> kernelu aby to tam uz bylo standardne.
>
> Leos Bitto

  Me se stalo neco podobneho. Mam kartu Trident 8900C a v jednom pocitaci
mi nabidl nekolik rozliseni se 132 znaky na radku a ta sama deska v jinem
pocitaci mi tatorozliseni nenabidla. Cely problem jsem lokalizoval do MB
pocitace, tj. pokud jsem prohodil MB tak na jednom chodily rozliseni se 132
znaky na redek a na druhem ne.