Uvaha: Ceske klavesnice, IBM i programatorska

Snek linux-cz na www.alla.sk
Pátek Říjen 31 16:09:13 CET 1997

Pavel Kankovsky wrote:

> kdyz bude klavesnice v X dynamicky rekonfigurovatelna...
> (coz je dle meho nazoru tak jako tak zadouci--kdyz uz to lze na
> konzoli, proc by to nemelo jit v X!)

Kdyz uz se bavite o tom prepinani, tak se podivejte na
pekny programek od slovenskeho kolegy.
Bezi jako icona s vlajkou statu a nazvem
klavesnice a po klepnuti mysi ukaze seznam vsech dostupnych
klavesnic. http://oetm.elf.stuba.sk/xkeyb/xkeyb.html

> to mne napadlo, ale nemyslim, ze az tak moc (nebot y<->z pridava jeden
> pokus, cili zvysuje slozitost o O(1) a libovolne jine premistovani
> _pismenek_ je v nasich krajich IMHO znacne exoticka zalezitost)
> ale klidne at je to "cs" (nebo treba "abcdef") :)

Jakto? Pokud se podivam na auto a vidim tam CZ tak vim
ze ktere zemne prijelo. Zeby byla u klavesnice jina situace?
Nebo se pletu ?

Snek.