signal(6)

Pondělí Září 1 20:02:33 CEST 1997

On Mon, 1 Sep 1997, Matus Hrusovsky (Linux) wrote:

> 'sig_fatal: exit on signal (6)'
> Ako by sa dalo tomu zabranit ??
> Resp. kde by som nasiel daky sposob ako to osetrit proti tomu ?
pravdepodobne je to interni chyba v programu (viz nize), takze jedine
ho opravit :) [nebo aspon vynadat autorovi, ze tam nedal lepsi diagnostiku]

> A vobec co znamena signal '6' - '6) SIGIOT' ?
dobre je precist si signal(7), kde je zmineno, ze 6 je take SIGABRT
procez to znamena, ze program (nejspise) provedl abort()

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)