Apache compilation error

Úterý Září 2 11:21:49 CEST 1997

> Muzete mi poradit/pomoci s nasledujicim problemem?
> Pri kompilaci Apache serveru 1.2.(4?) na Slackware 3.0, kernel 2.0.20
> dostavam nasledujici hlasku:
>
> In file included from buff.c:66
> /usr/include/sys/uio.h:33: redefinition of `struct iovec'
> make: *** [buff.o] Error 1

Protoze to je redefinition, tak bych to z toho buff.c drsne vykomentoval.
Jinak jsem 1.2.4 vcera kompiloval bez propblemu s kernelem 2.0.30.
Zameril bych se tedy nejprve na novy kernel (nezapomenout alespon make
dep, muzete pouzit puvodni linux/.config - prekopirovat do noveho kernelu
a pak pomoci make oldconfig doplnit nove pribyle volby).

Cili:

cd /usr/src
rm linux       (nechame si puvodni kernel v adresari linux-2.0.20)
tar xzf linux-2.0.30.tar.gz
mv linux linux-2.0.30
ln -s linux-2.0.30 linux
cd linux
cp ../linu-2.0.20/.config .
make oldconfig
make dep

> Nemohu to za boha rozchodit.
> Help, please!
>
> Diky
>     Ondra Suchy

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/