pppd se nespoji

Daniel Stanek Daniel.Stanek na mius.cz
Úterý Září 2 14:21:30 CEST 1997

Hynek Med <xmedh02 na manes.vse.cz> wrote:

>Tohle je blbost. Mne to chodi se zapnutym +++ naprosto bez problemu. A
>myslim, ze ty ostatni pozadavky, ktere uvadis, jsou taky prilis prisne..

Vsechno tohle vychazi z praxe a pokud chces, aby ti linka nejaky ten
mesic drzela, tak bys mel vetsinu z toho dodrzet.

Co se tyce unikove sekvence +++, tak PPP dokaze vymaskovat pouze
prvnich 32 znaku ASCII (asyncmap), ale znak + ma ASCII kod tusim nekde
kolem 43. Casem se ti tedy muze vytvorit takovy sled dat, ktery modem
vrati do prikazoveho rezimu a pak uz jenom zalezi na chovani modemu,
jestli se z toho nejak vzpamatuje ci ne. Praxe...

Dan

---
Daniel Stanek
Mius v.o.s.