Mars a bezdiskove stanice

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Září 3 09:13:46 CEST 1997

On Tue, 2 Sep 1997, Josef Dvoxak wrote:

> Ahoj,
> potreboval bych vedet, jestli jde z mars_nwe bootovat bezdiskove
> stanice. Staci mi odkaz na nejakou literatoru.
> Predem diky.

Pokud budete mit BOOT ROMy starsich verzi, ktere si pripoji adresar
F:\LOGIN a pak si v nem najdou bootconf.sys a z nej si vyctou image
kterou maji bootovat, tak to zrejme fungoat bude - predpokladam ze
mars vyrabi neco jako F:\login - adresar pristupny po navazani spojeni
pro vsechny.

Pokud mate novejsi BOOT ROMy pracujici pres RPL, pak mate asi smulu,
pochybuji ze mars umi RPL a RPL demon pod Linux asi neexistuje.

Jedna nejmenovana firma (ceska) dela BOOT ROMy pracujici pres IP/TFTP
takze ty by mohly take fungovat - ovsem diky tftpd. Je to ale ponekud
drazsi a navic to asi nebude fungovat na ATcku s 1MB ram, protoze to
beha pres RAMdisk.