Samba vs. cestina

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Září 3 19:24:10 CEST 1997

On  3 Sep 97 at 17:49, Pavel Lisy wrote:

> stahl jsem nejnovejsi sambu 1.9.17, ale patch tam zahrnut neni.
> Nyni si vytvarim rpm se zahrnutim vyse zmineneho (uz je to hotove,
> mohu to poskytnou nekam na ftp, bude-li zajem), neni mi jen jasne
> jak cela vec funguje. Kdyz se nainstaluje:
> client code page = cp852
> Bude to fungovat z dosu i windows, kdyz ma kazdy jinou cp (DOS cp852,
> Win95 cp1250)?
> Musim zadavat tez
> character set = iso8859-2
> abych videl stejnou cestinu i na linuxu?

Stravil jsem s tim ted par hodin a mam pocit, ze je to takto. win95
pri zapisu na disky provadeji automaticky preklad do cp852, trochu
zahadne to funguje i kdyz nemate v dosu cp852 zvolenou, ale je
spolehlivejsi, kdyz tam jejich puvodni autoexec a config ponechate, i
kdyz mi to dost vadi. Character set potom zrejme prevadi cp852 do iso
8859-2, coz je prijmne. Chybou u mne je, ze na stanicich s win 3.1 se
pouziva ftp on-net, ktery pri pouziti iso 8859-2 pres nfs "vidi" jina
pismenka, resp. zadny preklad neprovadi. Pri nepouziti parametru
character set se nazvy zapisuji "spatne" (pri pouziti ISO 8859-2 na
konzoli jsou videt spatna pismenka), ale windows to nevadi a on-net
vidi nazvy spravne.
Jinak se mi podarilo zalozit libovolne pojmenovany soubor a zase jej
precist. Valid chars jsem zaremoval, uz nejsou potreba.
Jeste jsem to nemel cas prozkoumat skutecne do hloubky, pokud neco
zasadniho objevim, tak se ozvu.

V dokumentaci se bez blizsiho upresneni pise, ze existuje samba
client pro win 3.1, nevidel jste jej nekdo nekde?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.