Srovnani Unixu a NT od M$

Čtvrtek Září 4 11:48:40 CEST 1997

Dobry den,

pan Pavel Sodomka z M$ mi poslal nasledujici URL:

> - porovnani NT a UNIXu (i kdyz od MS, tak vcelku zajimave) najdete na
> http://www.microsoft.com/ntserver/info/ntunix.htm

Kdo se chce pobavit, tak se tam kouknete. Srovnavaji tam 20 procesorovyho
Suna a NT server s Pentiem :-) Obcas se i malymi pismeny doctete, ze Sun ma
128MB, PC 64MB pameti a tak podobne. Pokud jsem dobre koukal, vykonove
grafy zapominaji na HW specifikaci a provozni podminky...

Prectete si take o cenach. Srovnavaji SQL server od M$ s Oracle, misto
sendmailu Vam nuti nejaky Lotus Mail Server a podobne. Bohuzel uz zapomeli
pripsat, ze nastroje na vyvoj si od M$ musite vsechny koupit (C, ruzne
Merchanty pro WWW, FrontPage, atd)

Je na tom krasne videt, ze vychvalit se da vsechno :)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/