IP masquerading

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Září 4 17:50:04 CEST 1997

> Jak se prosim resi masqerading - je nekde popis.
>
> - jake volby musi byt zapnuty v jadre (slackware 3.0.1)

no ja mam RH4.1, ale melo by to byt stejne:
jadro 2.0.30,
zapnout Prompt for development and/or incomplete code/drivers
zapnout:
Network firewalls
TCP/IP netw.
IP forw./gtw
IP firewalling
IP masquerading
IP always defragment [doporuceno, viz. HOWTO]

a to snad staci ;-)
viz. IP-Masquerading-HOWTO, mne to k rozjeti masq. stacilo ;-)

[kdybych na neco zapomnel, tak me nebijte :)]
jo jeste ipfwadm tez viz. HOWTO, je tam par prikladu...

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon