Srovnani Unixu a NT od M$

Čtvrtek Září 4 18:21:19 CEST 1997

[...]

> Udelejte lepsi porovnani. Nadavat nebo bavit se necim nikam nevede.

Hmm, nemyslim si, ze nestoji zato, obcas si precist neco z druhe strany.
Psal jsem to spis proto, ze se mi dost casto stava, ze nekdo chce vedet:
"A v cem je ten Unix lepsi?". Obavam se, ze jednoznacne argumenty
neexistuji. Zvlast, kdyz nekteri doopravdy potrebuji neco, kde se jen honi
mys po obrazovce. A chteji k tomu slyset, ze udelali nejlepsi volbu.

Nejedna firma si koupila NT, protoze z reklamnich recicek usoudila na
"levnost, vyhodnost, ...". Ovsem dneska radsi nepocitaji sumu penez,
kterou do nich pak vrazili. Vsichni vime, na co narazim ($$$). Proto jsem
si to tam precetl - abych vedel, co me u vyse zminovane otazce bude v
rozhovoru cekat....

PS: Windows mam rad, protoze: Kdo si hraje, nezlobi...
    Potiz je v tom, ze ja si v praci nehraju :-)
    Na seriozni srovnani nemam ani podminky ani cas a asi ani vedomosti...
    ... tak to necham na kazdem z Vas.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/