staroffice install

Vyhnalek Petr technik vyhnalek na alef.mpo.cz
Čtvrtek Září 4 18:46:00 CEST 1997

Microsoft Mail v3.0 (MAPI 1.0 Transport) IPM.Microsoft Mail.Note
Od:  Vyhnalek Petr  technik
Komu:  linux
Predmet:  RE: staroffice install
Datum:  1997-09-04 18:42
Priorita:  3
ID zpravy: 6E55C9D45425D1119C720020AFF06752
ID konverzace: RE: staroffice install

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Upresnujici informace:
 - vse provadim jako root
 - ten horni vypis je z pocitace, na kterem to nejde nainstalovat
 - dolni vypis je z pocitace, na kterem se to nainstalovalo a jde to
spustit a funguje to bez problemu

Petr