SAMBA vs. cestina II

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 4 23:40:11 CEST 1997

Tak jsem si nainstaloval ceskou upravu SAMBY, ale nechodi mi to uplne
presne podle manualu.
Konkretne se mi nepodarilo rozbehnout konverzi nazvu souboru z cp852
do iso8859-2.
Kdyz nastavim
client code page = 852
funguje to jako pri spravnem nastaveni valid chars v predchozich
verzich, tj. ve jmenech souboru muze byt cestina.
Pokud ale zapnu
character set = iso8859-2
probehla konverze zamota windows hlavu. Na linuxu to cesky neni, ve
win taky ne. Mam dojem ze to je vsechno zkonvertovane do jednoho
znaku, ktery je pro win neprijatelny, protoze se v nazvu objevi vzdy
za kazde ceske pismeno tlusta svisla carka (vypada to na ^Z). Do
adresare se neda dostat. V dosu je jmeno zkomolene (mangled name),
ale adresar je normalne pristupny.

Funguje vam to stejne? Chyba bude zrejme v konverzi samby (soubor
charcnv.c), ale neumim C tak, abych to opravil.

Diky za pripadny programatorsky zasah.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe