Problem se zvuk. kartou

Dzon dzon na writeme.com
Pátek Září 5 10:34:33 CEST 1997

> Mam takovy maly problem:
> * mam SB Vibru 16 + FM
> * chodila spolehlive se Slackwarem 3.2 (jadro 2.0.27)
> * nainstaloval jsem si nedavno RedHat 4.2 (jadro 2.0.30)
> * zvukovka nechodi pri stejnem nastaveni jadra (jako ve slacku)
> * pri spusteni linuxu, zvukovku linux asi nenajde, neni zadny
>   vypis, ze ji detekuje (ve slacku byl)
> * pri pokusu spustit xkoules se neco ozve, ale v zapeti pocitac
>   uplne ztuhne ... nasleduje tvrdy reset
> * doom chodi, ale bez zvuku

no... problem asi hledej spis v hardware...
ja mam Vibru 16, RH 4.1, j. 2.0.30.
Pri bootu mi to zvukarnu najde OK, koules mi zvucej a DOOM taky.
Teda v DOOMu mi nejde MIDI hudba.
Jinak driv mi behalo i prehravani MIDu, ted to nejde; nevim proc, jeste
jsem nemel cas a naladu zkoumat to.
Jinak si zkontroluj jestli se ti zvukarna nehada s nejakou jinou kartou
nebo zarizenim... ja mam modem na IRQ5 taxem musel dat Vibru na 7
[sice tam uz visi LPT1, ale stejne to vali hehe :)]

Jinak jaky je default SB16 nastaveni
'MPU401 I/O base of SB16, Jazz16 and ES1688 Check from manual...'?
na zacatku tam je nula a ja tam cpu 330, je to OK? [opakuju ze mi nejede
prehravani .MIDu]

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon