automaticke ztahovani www

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Září 5 09:43:45 CEST 1997

> nevite nekdo o nejake utilite, ktera by umela z prislusneho url stahnout
> prislusne stranky. Predstavuji si to asi tak, ze si naridim, ze  kazdy den
> v 7.00 hodin bude z prislusneho url vse stazeno a ulozeno.

No ja jsem neco podobneho zkousel planovat (na realizaci se zatim nedostalo).
Staci pouzit webcopy spolecne s cronem.
Takze do crontab date treba:

0 7 * * * webcopy -il http://www.stahovana.stranka.cz/soubor 2> /dev/null

P.S.: nebijte me, jestli to nebude fungovat.

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*