Problem se zvuk. kartou

Ladislav Kostal kostal na sun.uniag.sk
Pátek Září 5 16:09:40 CEST 1997

	Zdravim vsetkych,

	Co sa tyka zvukovej karty, mal som tiez problemy s konfiguraciou.
	Mam SB AWE 32 PnP. Potom co som nainstaloval Calderu OpenLinux
	Base 1.1 a skompiloval jadro s hodnotami IRQ 5 DMA 1,5 MPU 330
	zvuk nesiel, ale audio-cd a line-ine vstup na ktorom mam pripojenu
	radio kartu RadioTrack (ktora mimochodom bezproblemov funguje).
	Pri odchode napr. z koules alebo timidity vypisovalo hlasku
	DMA(output) IRQ/DRQ conflict alebo nieco v tom zmysle, presne
	si to nepamatam. Ale predtym mi to s touto konfiguraciou v pohode
	chodilo (Slackware 3.2, RedHat 4.2). Ked som nainstaloval
	RedHat naspat, uz to neslo ani v nom. Potom som nahodou objavil
	stary subor autoexec.bat (alebo dos), v ktorom mali w95
	nastavene hodnoty IRQ 5 DMA 3,7 MPU 300 - predtym som si to
	nevsimol - v manuali ani taketo hodnoty nemam uvedene, ale
	ked som ich dal do jadra, zvukovka isla. Potom som este skusal
	isapnptools, a s tym to islo aj na povodnych hodnotach. Len
	sa mi nepodarilo este rozbehat awe32 podporu, v jadre ju uz mam,
	ale pri inicializacii pise ze ju nenaslo. Ked s tym ma niekto
	skusenosti, prosim ozvite sa mi ...

							lk

Ladislav Kostal <kostal na sun.uniag.sk> <http://sun.uniag.sk/~kostal>
Caldera OpenLinux Base 1.1        Redhat 4.2        FreeBSD 2.2.[12]