POP 3 klient + routing na PPP

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pátek Září 5 22:40:40 CEST 1997

Prijemny dobry den,

po trapeni s konfiguraciou siete som rozchodil PPP
pripojenie na Internet. Pripojenie je komutovanou
linkou a postu preberam z POP3 servera. Asi som nehladal spravne,
ale poradte, prosim, ako prebrat postu z mojho postoveho servera?
Skusal som sendmail, ten mi postu odosle, ale dostat ju na svoj
linux-stroj neviem. Podla manualu sendmail postupuje po domenach, az
narazi na server kam je posta urcena a ten je u mojho ISP. Ako ju slusne
dostat "domov"?

Druhy problem je v pripojeni. V options mam nastavene defaultroute,
teda vsetky pakety smerujuce do neznama by mali prasit cez ppp von.
Po pripojeni mi server prideli adresu 195.114.2.XX, ale ping nikam nefunguje.
Tu nastava jedna zvlastnost. Pri pokuse o prezretie routrovacej tabulky
mi route vypise len localhost ........ lo a pri ostane stat.
Pre spravnu funkcnost musim pridat route add -net adt.siete ppp0.
Kde moze byt chyba, ze to nejde na zaciatku ?

                                   Vdaka za pomoc
                                                                Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia