spatne jmeno v From:

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Září 6 10:26:39 CEST 1997

On Fri, 5 Sep 1997, Dzon wrote:

> mam problem: odchozi maily mi chodi s chybnou hlavickou; misto jmena meho
> uctu tam je jmeno, pod kterym jsem nalogovan na linuxu.
> Priklad: naloguju se jako karkulka. :) [tedy na svuj stroj s Linuxem]
> V .pinerc mam personal-name=Dzon
> Ucet je dzon na neco.cz
> Kdyz ale pres tenhle ucet poslu mail porizeny v pine, v hlavicce je From:
> karkulka na neco.cz.

V pine pokud vim nelze zmenit adresu odesilatele. Personal Name je jen
komentar ("Marek Kubita").

Jde to resit v sendmailu pouzitim genericstable - udelat si soubor treba
/etc/genericstable, dat do nej

karkulka    dzon na neco.cz

udelat z nej makemapem generics.db:

makemap hash /etc/genericstable < /etc/genericstable

a pouzit v m4 konfiguraci

FEATURE(genericstable,`hash /etc/generics')

(nebo odkomentovat pouziti genericstable v sendmail.cf).

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz