Uvaha: Jak rozsirit Linux (LONG)

Snek linux-cz na ova.comp.cz
Pondělí Září 8 12:29:24 CEST 1997

Jan Buchal wrote:

> Dobry den,
>
> tentokrat odpovidam bez vlozeneho originalniho textu. Problemy totiz
> podle meho soudu neni jiz mozne resit prostrednictvim e-mail.
> Zcela vseobecne reknu, ze velmi souhlasim s p. Zamazalem temer ve
> vsem. To v cem nesouhlasim jsou veci o kterych toho moc sam nevim,
> takze nemohu zaujmout seriozni stanovisko.
> Domnivam se, ze skutecne nazrala doba pro ustaveni zminene skupiny
> ci platformy. Nabizim sve zkusenosti pri organizovani. Ridim dve
> organizace a troufnu si rici, ze bych v teto veci byl prospesny.
> [...]

Pokud se jedna o rizeni projektu www.linux.cz, tak se take
dovolim nabidnout. Jiste skusenosti mam z Brontosaura
kde jsem delal clena rady, webamastera, vydavtele casopisu,
styk s bankou ..... Take jsem vytvoril a staram se o Linux-Cz

Primary http://www.comp.cz/linux
Mirror  http://linux-cz.upce.cz
Mirror  http://linux-cz.alla.sk

ktery touto formou take nabizim, pro www.linux.cz. prozatim
jsem bez zavazku a oplyvajici elanem a volnym casem pro Linux.
Blizsi info na me HomePajzne.

Ahoj Snek. :-)