root passwd nejde zmenit...

Pondělí Září 8 15:31:28 CEST 1997

On Mon, 8 Sep 1997, Pavel Machek wrote:

> smaz heslo vi-ckem ze shadow ;-)

obavam se, ze ten smiley neni zcela na miste, protoze "rucni" oprava
/etc/shadow (a mozna i /etc/passwd) bude podle meho nutna

co se tyce te prvni hlasky, tak ta mi moc jasna neni, a asi bych si
ji objasnil cetbou zdrojaku k /usr/bin/passwd

(jinak bych doporucil zkontrolovat, zda neni nejak naboren PAM a jeho
kamarad PWDB (rpm -V pam pwdb))

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)