ctrl-c

Úterý Září 9 10:50:39 CEST 1997

On Tue, 9 Sep 1997, Filip Zaludek wrote:

> Potreboval bych si prehrat asi 1000000 sidtonu pomoci
> prehravace sidplay. Tento se musi prerusit pomoci ctrl-c.
> Mam script:
>
> #!/bin/bash
>
> for TUNE in `ls`
> do
>   sidplay $TUNE
> done
>
> Jak udelat, aby po preruseni sidplaye script pokracoval dal?

priznam se, ze zcela nerozumim otazce: napadaji mne 2 interpretace

1) mate v umyslu rucne zabijet sidplay pomoci ctrl+c a nechcete si zaroven
   zabit i ten skript

2) chcete, aby skript zabil sidplay sam

ad 1) na zacatek skriptu pridat:

	trap ':' INT

      cili skript sam bude efektivne SIGINT ignorovat, ale jeho potomek
      sidplay uz ne (protoze se po exec() vrati handler na SIG_DFL)
      (kdyby tam nebylo ':', ale '', pak by to nefungovalo)

ad 2) napr. vyvolavat sidplay takto:

	sidplay $TONE &
	sleep 5
	kill -INT $!
	wait

      coz pokazde zahraje 5 sekund a pak pokracuje dal

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)