Instalace pres plip

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Úterý Září 9 08:50:44 CEST 1997

On Tue, 9 Sep 1997, Snek wrote:

> Poradi mi nekdo jak nainstalovat RH Linux pres plip?

RedHat se da instalovat skoro z cehokoliv. Staci si upravit bootovaci
disketu a dat do ni modul pro plip. (Disketa je v MSDOS formatu,
filesystem se da menit pres loopback device). Pak prerusit instalaci a
skocit do shellu. Na adresar /mnt musite primountit filesystem, na ktery
chcete instalovat. (Ja napriklad instaloval bezdisk :-)) ). A na
/tmp/redhat (Ted si vubec nejsem jisty... Asi je to nejak jinak.) si
primountite nfs image. Pak opet ze shellu odskocite do legracnich
textovych menu a pokracujete v instalaci. Trochu jsem popis zestrucnil a
protoze to vsechno pisu z pameti, mozna to neni zcela presne. Ale v kazdem
pripade by to melo jit.
						Feela

--
Ondrej Feela Filip