Problem s loginem pri root=/dev/nfs

Středa Září 10 09:34:08 CEST 1997

> Zda se mi, ze po tom, co se naloguju se zmeni majitel /dev/tty na me. No,
> a kdyz je /dev namontovan ro, tak by se to nemuselo podarit. Co takhle
> zkusit na chvilku montovat rw? (Pak by to chtelo, mit dev samozrejme
> jinde.)

Ja bych to take dal jinam, aby se nahodou necetlo z NFS misto z
/dev/xxx :-) RW to musi byt urcite.
Kdyz jsem si to zkousel, mel jsem /etc a /dev pro kazdy pocitac na serveru
zvlast. Nejake harahiri jsem pachal s /var (utmp a wtmp). Dalsi problem
byl v tom, ze standardne root nemuze pres NFS zapisovat. Je na to pri
mountovani nejaka volba.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/