AMD K6 166MHz

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Září 10 12:17:37 CEST 1997

> Mam AMD K5/100 a jadro prelozene pro Pentium. Chodi to bez
> problemu.
>
> 					  Snek

A zkousel jste to nejak testovat, nebo to je jen subjektivni dojem?
Vsechny K5ky co jsem potkal totiz vypadaly jako ze je vse OK, ale pokud na
nich bezel kernel zkompilovany s optimalizacemi pro 486 ci Pentium tak pri
dalsi kompilaci kernelu gcc padalo s nejruznejsimi chybami.

Zkuste tedy u sebe prosim spustit kompilaci noveho kernelu (treba v
defaultni konfiguraci) a dejte mi vedet jestli to probehlo.

Diky.

Leos Bitto