Subjecty! (Re: AMD K6 166MHz)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Září 10 14:35:58 CEST 1997

> Mam AMD K5/90 [75 -> 90] a jadro a vsechno ostatni kompiluju pro 386. Na

Pratele, nezda se vam, ze ten subject je uz delsi dobu
ponekud nekompatibilni s obsahem? (To se samozrejme
tyka i mnoha dalsich prispevku, tohle je jen priklad.)
Protoze prispevku chodi vic nez jsem schopen cist, ocenil
bych, pokud by slo ze subjectu poznat rovnou, co mam
cist a co ne.

                                 Diky moc,
                                           Michal Kubecek