AMD K6 166MHz

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Září 10 19:37:23 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Leos Bitto wrote:

> A zkousel jste to nejak testovat, nebo to je jen subjektivni dojem?
> Vsechny K5ky co jsem potkal totiz vypadaly jako ze je vse OK, ale pokud na
> nich bezel kernel zkompilovany s optimalizacemi pro 486 ci Pentium tak pri
> dalsi kompilaci kernelu gcc padalo s nejruznejsimi chybami.
>
> Zkuste tedy u sebe prosim spustit kompilaci noveho kernelu (treba v
> defaultni konfiguraci) a dejte mi vedet jestli to probehlo.

My provozujeme kernel prelozeny na K5/100 a optimalizovany na Pentium,
prekladame na nem kernel znovu pomerne casto a vse je OK. Problem s K5
a prekladem jadra jsme zaregistrovali na nekterych K5ach, ktere meli pouze
keramicky kryt a mely velkou tendenci se prehrivat. Podstatne lepsi
zkusenosti mame s K5ami, ktere maji kovovy kryt.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2
tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz