Lokalizace TexInfa

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Září 11 11:38:43 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Milan Zamazal wrote:

>     :: A dale jak byste prelozili termin apropos (index apropos).
>
>     NLC: Mysli se tim apropos, co se pouziva jako rejstrik manovych
>     NLC: stranek? To bych nechal bez prekladu.
>
> Ja take, jen kdybych vedel, jak pak cesky rict to spojeni "index
> apropos". :-|

 Jestli ma nekdo nejaky napad jak to cesky rict a ne moc dlouze, sem s nim.
Jinak ta hlaska "index apropos" se objevi na zacatku radku a za ni se zadava
slovo, podle ktereho se pak vyhledava v indexu.

> Milan Zamazal
>
> --
> "Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
>                                                 Robert J. Chassell

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *