Sdileni serioveho portu

Martin Brachtl brachtlm na sun.felk.cvut.cz
Čtvrtek Září 11 14:47:09 CEST 1997

Martin Brachtl wrote:

> "obousmernost" portu jako vlastnost. Tzn. prijde-li aktivita
> z venku, obsluhuje mgetty, prijde-li aktivita zevnitr, mgetty
> mlci a nezavazi.

Jo ted mne napadlo, kdyz tak ctu "subj: Lze mit na jednom...",
ze je nutno mit lock-files na stejnem miste. A tech mist je aspon
3. Pri kompilaci mgetty se to tam nekde pise, kde to jako ma byt.
Nebo se to da resit symbolickymi linkami vsech tech nekolika mist
do jednoho. (/var/lock/:/var/spool/uucp/.... no anevim co jeste.)

jojo.
  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html