Dobytie pocitaca

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Září 11 15:29:00 CEST 1997

Jaroslav Brandis wrote:

> Po primontvani disku (mount -rw /dev/sda2 /mnt) mi disk najde v pohode. ale
> ked sa snazim spustit nebodaj nejaky editor (napr. vi) napise mi : not found
> hoci ten subor na vlastne oki vidim. Pisem aj v absolutnych cestach a nic.
> Takze kde robim chybu ?

Ty programy se totiz volaji z disku a dynamicky linkuji knihovny
(nap. libc). Jenze je nemuzou najit, protoze ten disk neni
primontovan pod / ale treba pod /mnt, a navic /etc/ld.so.cache
asi neobsahuje ty spravne knihovny/cesty.

Reseni: pouzit mv, cp, rm, cat - to je zdaleka nejjednodussi reseni
        pouzit staticky linkovane vi nebo ed ;-)
        mozna nejak nastavit LD_PRELOAD....
        zeditovat :-) /etc/ld.so.conf a pustit ldconfig

					Edheldil