Dobytie pocitaca

Čtvrtek Září 11 16:15:18 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Pavel Kolesnikov wrote:

> Jako celkem rozumna alternativa mi prijde i nabootovat do single-user
> modu :)
> [pri bootovani si reknete lilu o "linux S"]

ovsem to muze skoncit (a u initu, co je v RH 4.2, to take tak nejspis take
skonci, ale nevim to nabeton) spustenim /sbin/sulogin, ktere si to heslo
stejne vyzada (ale je to dost zbytecne zabezpecovaci opatreni, kdyz to lze
uspesne obejit zminenym parametrem "init=")

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)