DNS za gatewayem

Jan Panoch InWay a.s. jap na maya.cz
Čtvrtek Září 11 19:40:09 CEST 1997

> Jiny pripad je, pokud chce ta sit aktivne vystavovat napr. WWW stranky, FTP
> atd. Pak by asi nejjednodussi reseni bylo, ze by vas DNS server byl
> sekundarni, pak by nekde maskaradovane siti byl DNS server, ktery vystavuje
> vsechny verejne dostupne sluzby site (stejne by to byly jenom aliasy na
> jednu sitovou adresu vnejsiho rozhrani, ale ma to vyhodu, ze si to
> muzou spravovat sami) a pak by ve vnitrni siti byl primarni DNS server
> privatni site.
> Vnitrni pocitace by mely mit jako prvni (a zase nejlepe jediny) a
> forwarders z vnejsich zdroju.

Potvrzuji ideu - pouzili jsme takove reseni jiz v nekolika pripadech a bez
problemu funguje.. Posledni napr. domena isolit-bravo.cz (pevna linka,
RedHat Linux 4.2, masquerading, www, ftp?)

     % %%%%% %%%% %                             |- email: jap na maya.cz
     % %%  % %% % %  Panoch                     |- www:   www.maya.cz/~jap
 %%  % %%%%% %% % %                             |- tel:   ++420-603-484064
 %%%%% %%  % %% %%%  Globe & Maya System Admin -|- fax:   ++420-2-3164228