iso latin 2 fonty pro X

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Pátek Září 12 13:47:25 CEST 1997

Zravim vespolek,

nevite nekdo kde najit nejaky poradny balik ISO Latin 2 fontu
pro XFree3.3 ? Snazim se nahradit vsechny fonty Latin 1
fontama Latin 2, ale stale mi nektere zustavaji jen v Latin 1.
Uz jsem zkousel balik ISO-8859-2-100dpi... a ISO-8859-2-75dpi..
z adresare contrib na ftp.redhat.com (mimochodem je tam mnoho novych
verzi ruznych programu v rpm), uz jsem zkousel fonty co jsou v cs-tools.

Predstavuju si to tak, ze nainstaluju Latin 2 fonty,
ve vsech souborech font.alias v adresarich fontu prepisu
vsechny 8859-1 na 8859-2 a uz nic nebude pouzivat Latin 1 fonty.
Jde to takhle ?

Diky Pavel.

--
Pavel Kasparek
Brailcom o.p.s., Vysehradska 3, Praha 2, tel. 02/299151