Linux & LANtstic 7

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Pátek Září 12 22:23:06 CEST 1997

Rej? Libor <rejc na musdtstel.oasanet.cz> wrote:

: Chci se zeptat, zda nekdy nekdo resil problem s pristupem z Linuxoveho
: serveru na Lantasticovy server. Mam na mysli neco jako SAMBA nebo NFS.

Resil, ale nevyresil. Na obdobny dotaz v konferenci comp.os.lantastic dostal
tazatel odpoved aby na to zapomnel, ze zivot je prilis kratky na to aby ho
stravil resenim nekonecnych problemu i kdyby se mu zpocatku zdalo ze to
rozchodil. Zrejme by to byla ponekud nestabilni kombinace. Ja jsem se snazil
'filesystemove' propojit Linux (Samba) a Lantastic pro OS/2, kde jsem
vyhorel totalne. Pak jsem zkousel na te OS/2 zprovoznit aspon Lan Manager
klienta (proti Sambe na Linuxu), ale taky nic. Mozna by to slo (viz.
/usr/doc/samba/Warp.txt.gz, kde se pise, ze to lze, i kdyz 'sort of'), ale
nejak jsem ztratil nervy a rozhodl o zruseni OS/2 a instalaci WinNT (Linux
jsem tam dat nemohl, neznam pro nej nativni multiline-capable
FIDOnet-compatible mailer jako je napr. T-Mail). Na NT to bude samozrejme
bez problemu (doufam :-) ). Doufam, ze jsem minulou vetou neporusil rules.

Egon Eckert