Mini-HOWTO: IDOS pod Linuxem/DOSEMU

fifejda fifejda na hotmail.com
Sobota Září 13 00:43:26 CEST 1997

Jan Kasprzak wrote:

>         Zdravim,
>
>         podarilo se mi zprovoznit elektronicky jizdni rad Ceskych Drah
>
> IDOS pod Linuxem/DOSEMU vcetne instalace prvni aktualizace.
> Kratka informace o tom, jak jsem to udelal, a navod k vytvoreni
> zalozni diskety je na nasledujicim URL:
>
>         http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/idos.html
>
>         Prectete si prosim i zaverecnou poznamku o tom, ze tento
> text nebyl minen jako navod k nelegalnimu kopirovani IDOSu,
> ale ke zprovozneni dalsi dulezite aplikace pod Linuxem.
>
>         Prijemne IDOSovani.
>
> -Yenya

No, ja si zas myslim, ze jizdni rady by mely byt zdarma, pac to stejne
plati cestujici verejnost. Draha mela zaplatit sw firme, uhrazeny to maj
v jizdnym. Jinak IDOS si odhadl zcela presne, hlida si pouze datum
BIOSu, coz je dost nedostatecna ochrana. Staci slusny editor ....

:-)) P.S. tento text je minen jako navod, pokud se Vam cirou nahodou
ztratila instalacni disketa ....